Брендинг Херсона. Свершилось!

beris_010Уважаемые коллеги, дизайнеры, херсонцы!

К концу года город Херсон наконец-то определится со своим территориальным брендом! Наша команда выступает с предложением, адаптировать для промоции города территориальный бренд Скифское Солнце, что даст возможность представить наш регион целостно и интересно.

Однако, вот так вот взять и утвердить вариант, никого не спросив — неправильно. Вдруг найдутся идеи, которые еще лучше и интереснее. Поэтому и звучит этот призыв ко всем, кто хочет/может/знает/видит для Херсона альтернативный вариант территориального бренда. Сейчас как раз самое время его предложить. Хотим уточнить, что речь идет не только и не столько о картинке (логотипе), сколько о самой концепции городского брендинга.

Выбирать и оценивать варианты будет независимое экспертное жюри. Подробнее далее по тексту:

Управління культури Херсонської міської ради за підтримки громадської ініціативи “Брендінг Херсонської області” оголошує конкурс на створення єдиного територіального бренду Херсона та Херсонської області. Для популяризації та просування міста Херсона на всеукраїнському та міжнародному рівнях бажаним інструментом виступає ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНД. Сучасний інструментарій брендінгу дозволяє узагальнити та зробити більш ефективними всі рекламні та промоційні комунікації, спрямовані як на потенційних туристів та інвесторів, так і на мешканців міста.
Просування територіального бренду сприяє вирішенню наступних мікро- та макроекономічних завдань:

• створення привабливого туристичного продукту;
• формування інвестиційної привабливості території;
• підвищення конкурентоспроможності продукції місцевих виробників на національному та міжнародному ринках;
• зростання доходів і податкових надходжень, пов’язаних із туризмом (HoReCa, транспорт, сфера послуг, виготовлення і продаж сувенірів, розвиток ринку нерухомості);
• збільшення доходів від експорту, полегшення виходу на зовнішні ринки за рахунок популярності території, націнка за бренд території;
• формування попиту на місцеву продукцію;
• поліпшення якості життя за рахунок інвестицій в інфраструктуру;
• залучення людських ресурсів та / або зменшення відтоку населення в інші регіони;
• зняття внутрішньої соціальної напруженості, гордість за свою територію.

До 5 листопада включно, ми чекаємо на проектні пропозиції.
Пропозиція повинна включати:

1. Концепцію бренда Херсона та Херсонської області (опис).
Яким Ви бачите бренд міста, та як саме Ваш варіант бренду допоможе донести це бачення до бажаних цільових груп (мешканці, туристи, інвестори). Яким чином, на Вашу думку, повинні взаємодіяти Ваш варіант бренду з існуючим брендом області.
2. Атрибути бренду: логотип та слоган (українською та англійською мовами).
Логотип може бути наданий в будь-якому графічному форматі, але повинен містити версії для використання в Інтернет та в поліграфії, в кольоровому та чорно-білому виконанні. Варіанти не повинні порушувати прав інтелектуальної власності інших осіб.
3. Приклади використання атрибутів бренду у промоційній продукції (папка, ручка, пакет, блокнот, виставкова експозиція, футболка, оформлення транспорту).

Пропозиції можуть надавати будь-які юридичні особи або ФОП (фізичні особи підприємці), що мають можливість складання договору на виконання вищенаведених послуг (працюють у галузях згідно з КВЕД 73.11 – рекламні агентства, 74.10 – Спеціалізована діяльність із дизайну).
Проектні ідеї, що містять у собі вищезгадані позиції будуть опубліковані на сайтах: city.kherson.ua, go.kherson.ua, brand.ks.ua, та для їх розгляду буде сформовано незалежне Журі з фахівців в галузях дизайну, реклами та маркетингу, з представниками сфери туризму тощо. Також буде запропоноване публічне обговорення варіантів у соціальній мережі.

Власники кращої, на думку журі, пропозиції отримають право на складання договору по розробці брендбуку, з фінансуванням 50000 грн. з коштів міського бюджету.

Пропозиції надсилати на електронну адресу управління культури Херсонської міської ради up_kult@ukr.net з копією на info@brand.ks.ua
Телефон для довідок +38 0552 32-17-18.

Оголошення підсумків розгляду пропозицій відбудеться до 17 листопада 2016 року.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Google Plus